Zdobądź lojalnego e- i m-klienta

Zdobądź lojalnego e- i m-klienta

38 proc. kupujących w internecie oczekuje bardziej szczegółowych opisów towarów, a 18 proc. – spodziewa się wyższej jakości obsługi klienta ze strony kompetentnych i rzetelnych sprzedawców. Od tego uzależnia częstotliwość robienia zakupów w sieci.

Już teraz w internecie kupuje 54 proc. internautów, korzystając zarówno z komputera przenośnego (78 proc.), urządzeń mobilnych (37 proc.) oraz tabletów (24 proc.). To wnioski płynące z raportu „E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska”). Pytanie, co zrobić czy kupujących było więcej i żeby zakupy w sieci dokonywane były jeszcze częściej? – Obok przyjaznej ceny za produkty i dostawę, e-klienci oczekują rzetelnych opisów towarów, a także pomocy ze strony kompetentnych sprzedawców – mówi Grzegorz Bośko, pomysłodawca i założyciel mobilnego pasażu Abelado.

To właśnie te oczekiwania wymuszają na e-sklepach wykorzystywanie mniej typowych narzędzi marketingowych, które posłużą nie tylko do informowania o produkcie i cenie, ale przede wszystkim będą pozwalać nawiązywać interakcje z klientem.

Obsługa klienta „po godzinach”

Internet działa całą dobę, tak samo więc musi pracować sprzedawca, jeżeli chce obsługiwać zgodnie z trendem wyznaczanym przez marketing 3.0. – Stąd pomysł na webowo-mobilną, pracującą na algorytmach platformę, która pozwala sklepom tworzyć wirtualnych sprzedawców. Istotą jest zarówno fakt, że specjaliści pracują całą dobę, ale dodatkowo potrafią zadawać celne pytania, filtrujące i badające potrzeby klientów, celem proponowania oferty idealnie dopasowanej do ich oczekiwań – tłumaczy pomysł na startup Grzegorz Bośko. Jak dodaje: – To handlowiec, bazując na swoim doświadczeniu, tworzy listę pytań zadawanych klientom. Internauta odpowiadając na nie, zaznacza procentową ważność każdego z kryteriów. Dzięki temu system prezentuje tylko te produkty, które dokładnie, co do procenta, odpowiadają na wskazane potrzeby.

Dokonujący się postęp technologiczny spowodował, że dziś niewielki sklep internetowy może stać się wielki w sieci. Takie szanse daje obecność w wyszukiwarkach, porównywarkach cenowych, mediach społecznościowych czy pasażach zakupowych. Dzięki nim można oferować perfekcyjną, całodobową i błyskawiczną obsługę klienta, której oczekuje dzisiejszy konsument. Wszelkie aktywności, które prowadzą do zatrzymania uwagi internauty na własnej ofercie i to w momencie, gdy klient poszukuje danego produktu czy usługi, są czynnikami budującymi przewagę konkurencyjną.

Źródło: http://abelado.com

abelado_innowacyjna_gospodarka


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Kod QR – łącznik świata realnego z wirtualnym
Next Zakładasz własną firmę ?

Może to Ci się spodoba

Strategia 0 Comments

Google Shopping – przyszłość promocji w branży e-commerce

Nowa usługa Google pod nazwą Shopping ma szansę zrewolucjonizować rynek e-commerce. Jedni mają nadzieją, że wyrówna potencjał indywidualnych sprzedawców, inni zaś się boją, że ten potentat z Mountain View będzie

E-commerce 0 Comments

Jak zwrócić zakupiony towar do sklepu internetowego?

Klienci sklepów internetowych, chronieni ustawą o prawach konsumenta, mają możliwość zwrotu zakupionego online towaru bez podawania przyczyny. W niektórych przypadkach mogą to zrobić nawet w rok po dokonaniu zakupu, nie

E-commerce 0 Comments

E-sklepy a preferencje polskich i zagranicznych konsumentów

Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce – tylko w 2021 roku taki kod sprzedaży internetowej do PKD

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź