Content marketing
Jaki grzejnik wybrać do pomieszczenia gospodarczego
Wybór odpowiedniego grzejnika do pomieszczenia gospodarczego może być nieco trudniejszy niż w przypadku innych pomieszczeń w domu. Jednak nie ma powodu, by rezygnować z wygody i ciepła w pomieszczeniach takich
Prawo a reklama OOH. Sprawdź, o czym warto pamiętać
Już 32 miasta w Polsce przyjęły uchwałę krajobrazową – 29 w całości, zaś 3 częściowo. Jakie konsekwencje dla reklamodawców niosą za sobą te przepisy? Na co zwrócić uwagę, planując kampanie
Jak zostać liderem branży cateringowej dzięki dobrze zaprojektowanemu sklepowi WWW?
Branża cateringowa to bardzo konkurencyjny rynek. Firmy cateringowe, które chcą się wyróżnić na rynku, muszą przyciągnąć nowych klientów. Istotnym elementem skutecznej promocji jest zapewnienie najwyższej jakości doświadczenia konsumentom na stronie
Marketing międzynarodowy – jak robić to dobrze?
Im więcej doświadczenia na zagranicznych rynkach, tym większa gotowość i otwartość polskich firm na korzyści związane z internacjonalizacją. To jedne z głównych wniosków wynikających z najnowszego raportu PwC na temat
Po co Twojej firmie blog?
Zmiany w marketingu internetowym dokonują się z niesamowitą dynamiką. Zaledwie 2-3 lat atemu prowadzenie bloga firmowego nie miało specjalnego znaczenia. Niektórzy nadal uważają, że prowadzenie facebooka jest w zupełności wystarczające
Statystyki potwierdzają: content is king
„Content is king” – to zdanie autorstwa Billa Gatesa padło w 1996 roku. W przeciągu ostatnich dwóch dekad nie straciło na aktualności, wręcz przeciwnie – obserwując trendy na rynku marketingu,
Jak powinien brzmieć język mailingu?
Tworzenie artykułów do Internetu podlega kilku zasadom. Na pierwszym miejscu zwracamy uwagę na wygląd tekstu, a dopiero później na treść. Dotyczy to nie tylko wpisów na portale internetowe, ale także
Artykuł sponsorowany – jaki jest, jaki powinien być, a jaki nie powinien?
Ilość reklam w internecie sprawia, że materiały promocyjne są czytane coraz rzadziej przez ludzi. Świetna alternatywą na to, by przemycić jakieś informacje o marce są właśnie artykuły sponsorowane – jak
Co to własciwie jest Content Marketing?
Aby wyjaśnić definicję „content marketingu”, najpierw należy wytłumaczyć światowe trendy związane z marketingiem, czyli reklamą ogólnie. Zastanów się dobrze i przypomnij sobie: jaki billboard przykuł Twoją uwagę na ulicy i
Content Marketing to coś więcej niż strategia działania. To filozofia.
Content Marketing to nie tylko strategia w komunikacji marketingowej, polegająca na tworzeniu i publikowaniu ciekawych treści na firmowych platformach i partnerskich serwisach. To pewnego rodzaju filozofia, która powinna przyświecać markom
Content Marketing – główny trend w marketingu online 2016
Content Marketing to obecnie najważniejszy trend w komunikacji marketingowej online. Wydaje się, że reklama także w 2016 roku będzie stała pod jego znakiem. Będzie coraz częściej angażowany nie tylko do
Public Relations i Content Marketing – symbioza doskonała
PR i Content Marketing to obecnie dwa komplementarne wobec siebie narzędzia wykorzystywane w komunikacji marketingowej. Trudno sobie dzisiaj wyobrazić efektywne budowanie przyjaznych relacji z otoczeniem bez wartościowych treści. Z drugiej
Content Marketing – bez planu nie można myśleć o sukcesie
Content Marketing to kompleksowa strategia w komunikacji marketingowej, która opiera się na czterech filarach: plan, produkcja, publikacja i promocja treści. Każdy z nich jest równie ważny, ale bez dobrego planu