E-commerce
Przyjazne UX: Klucz do zwiększenia konwersji w sklepach internetowych
W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, stworzenie sklepu internetowego, który skutecznie przyciąga i zatrzymuje klientów, jest kluczowe, by odnieść biznesowy sukces. Jednym z najważniejszych aspektów, który bezpośrednio wpływa na
Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w e-commerce
Internetowy handel przeżywa okres boomu, a wraz z nim rośnie też zapotrzebowanie na pracowników w e-commerce. Chętnych do pracy w branży jest wielu, ale jak wskazuje Martyna Łapaj z Tribe47, o doświadczonych specjalistów z określonymi kompetencjami
Specjalna strefa z produktami HP w sklepie ale.pl
Marka HP od wielu lat cieszy się świetną pozycją na rynku elektroniki. Bogate doświadczenie sprawia, że firma może stale oferować solidne rozwiązania dla użytkowników prywatnych i biznesowych. Przy zakupie warto
Jak zareklamować swój sklep i zdobyć więcej klientów?
Prowadzenie swojej firmy w tym kraju nie jest łatwe. Trzeba przyznać, że przepisy zmieniają się wręcz jak w kalejdoskopie, a brak ich znajomości nie zwalania rzecz jasna z odpowiedzialności. Rzeczywiście
Jak wykorzystać blog do wsparcia sprzedaży?
Trendy w zakupach konsumenckich jeszcze nigdy tak dynamicznie się nie zmieniały. E-commerce notuje rok do roku blisko 12-procentowe wzrosty. Izba Gospodarki Elektronicznej podaje, że 84 proc. internautów w naszym kraju
E-sklepy a preferencje polskich i zagranicznych konsumentów
Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce – tylko w 2021 roku taki kod sprzedaży internetowej do PKD
E-commerce B2B na fali wzrostu
Coraz więcej osób postrzega handel cyfrowy jako wydajny i skuteczny sposób zakupu produktów i usług korporacyjnych. Potwierdzają to dane – tylko za oceanem, w ubiegłym roku sprzedaż online w e-commerce B2B
Jak zwrócić zakupiony towar do sklepu internetowego?
Klienci sklepów internetowych, chronieni ustawą o prawach konsumenta, mają możliwość zwrotu zakupionego online towaru bez podawania przyczyny. W niektórych przypadkach mogą to zrobić nawet w rok po dokonaniu zakupu, nie
2016: Nadchodzące trendy w e-commerce
Branża e-commerce zmienia się nieustanie, nie tylko za sprawą rozwoju nowych technologii, ale także stale rosnących oczekiwań klientów. Rok 2016 może nie będzie przełomowy, ale zapewne pewne nowe trendy odcisną
Jak tworzyć skuteczne opisy produktów w sklepie internetowym
Oryginalne i atrakcyjne opisy produktów w sklepie internetowym to nie tylko szansa na wyższe miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania, ale także na zwiększenie współczynnika konwersji. Lepsze teksty to po prostu
Social Commerce – przyszłość i teraźniejszość
Social Commerce to branża, która rozwija się bardzo szybko. Coraz więcej serwisów społecznościowych wprowadza taką możliwość. Na Facebooku i Twitterze znajdziemy już przyciski „Buy – Buttons”. To bardzo szerokie pojęcie,
Content Marketing w e-commerce: kilka praktycznych wskazówek
Wartościowe treści to istotny sygnał dla klientów, że mają do czynienia z uznaną marką. Wielu ekspertów wskazuje, że to właśnie treści budują markę. Czym jest marketing treści i jak tę
Google Shopping – przyszłość promocji w branży e-commerce
Nowa usługa Google pod nazwą Shopping ma szansę zrewolucjonizować rynek e-commerce. Jedni mają nadzieją, że wyrówna potencjał indywidualnych sprzedawców, inni zaś się boją, że ten potentat z Mountain View będzie
E-commerce: Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową?
Na internetowym rynku panuje ogromna konkurencja, każdy chce się przebić ze swoją ofertą. W warunkach, kiedy trudno konkurować ceną, jedynym warunkiem odniesienia sukcesu jest skuteczny marketing. O czym pamiętać przy
- 1
- 2