Link building w kolorze #CCC – poradnik, który warto przeczytać
Branża SEO jest niezwykle specyficzna, a największą wartością, przez którą mierzyć można wartość SEOwców jest przede wszystkim ich doświadczenie. Dlatego wszelkie wyniki testów czy ebooki umożliwiające szybsze przyswojenie wiedzy są przeze mnie pożądane i mile widziane.
Kilka dni temu na blogu Marty Gryszko pojawił się darmowy ebook o nazwie „Link building w kolorze #CCC”. Nazwa wskazuje nam na nie do końca „legalne” sposoby pozyskiwania linków. Marta znana jest z konkretnych i szczegółowych kursów, dlatego z chęcią pobrałem i zapoznałem się z jej nowym ebookiem.
Dokument ten przyda się zarówno początkującym jak i doświadczonym pozycjonerom. Zawarta w nim wiedza znacząco ułatwi rozpoczęcie etapu pozyskiwania linków jak i pozwoli na znalezienie nowych, bezpiecznych kanałów ich zdobywania w późniejszym czasie.
Dzięki temu, że dokument jest w pełni darmowy myślę, że każdy, kto choć trochę interesuje się pozycjonowaniem serwisów internetowych i zdaje sobie sprawę z wartości linków do nich prowadzących, powinien się z nim zapoznać.
Co znajdziemy w środku?
Ebook składa się z 29 stron, gdzie każda z nich przedstawia krótko i zwięźle wybraną metodę pozyskiwania linków. Łącznie omówione zostały 23 różne sposoby na pozyskanie linków, gdzie opis każdej z nich zawiera się zazwyczaj na jednej stronie dokumentu. W ebooku nie znajdziesz jednak gotowych list serwisów (poza przykładami), w których możesz zamieścić link pozycjonujący. Dostępne są tam krótkie i konkretne informacje na temat „kanałów”, z których możesz linki zacząć pozyskiwać, wraz z informacją jak to zrobić.
Przejrzysta budowa, konkrety i ogrom pomysłów na linki
Każdy z rozdziałów przedstawiających metodę linkowania podzielony został na 3 części:
- Ogólny opis metody linkowania.
- Opis sposobu wyszukiwania serwisów pod linki.
- Opis, w jaki sposób linkować z znalezionych serwisów.
W dokumencie znajdziemy między innymi popularne i dobrze wszystkim znane metody pozyskiwania linków z for internetowych, profili czy artykułów sponsorowanych. Ponadto, autorka przygotowała dla nas również sporo bardziej zaawansowanych, niestandardowych i wymagających większego nakładu prac sposobów na link building. To głównie ze względu na te niestandardowe, a czasami po prostu zapomniane metody pozyskiwania linków warto zapoznać się z tym dokumentem.
Na szczególną uwagę zasługuje tutaj m.in. rozdział poświęcony pozyskiwaniu linków z domen .gov – może nie tyle pozyskiwaniu linków, a wyszukiwaniu i przejmowaniu wartościowych domen posiadających linki z tego typu serwisów. Domeny posiadające linki z tego typu serwisów często posiadają również bardzo dobry profil linków, który możemy przejąć kupując domenę, która wygasła.
W jednym z rozdziałów zawarte zostały szczegółowe informacje na temat tego:
- jak i z użyciem jakich narzędzi wyszukać wygasłe domeny posiadające linki z w/w domen,
- co zrobić po ich ponownej rejestracji,
- jak je wykorzystywać,
- w jaki sposób z nich linkować,
- jak do nich linkowac.
Jest to bardzo wartościowa wiedza, która przyda się z pewnością przy budowaniu zaplecza pozycjonerskiego.
Oto fragment rozdziału przedstawiający informację na temat tego jak szukać wygasłych domen posiadających linki z serwisów .gov:
Podsumowanie
Algorytmy Google stają się coraz bardziej zaawansowane a czasy, kiedy ilość linków miała znaczenie minęły bezpowrotnie. Obecnie konieczne jest stawianie na jakość linków prowadzących do serwisu, stąd z pewnością powinieneś zainteresować się tym dokumentem.
Ebook określiłbym jako pozycje obowiązkową zarówno dla osób zaawansowanych jak i początkujących. Tym pierwszym z pewnością przypomni się kilka zapomnianych metody linkowania, a tym drugim pozwoli na skuteczniejsze budowanie zróżnicowanego i w miarę bezpiecznego profilu linków, budowaniu własnych list i pomysłów na miejsca do pozyskiwania linków.
Brakuje mi w nim tylko spisu treści, abym mógł szybko wracać do konkretnych rozdziałów J.
Pełny ebook można otrzymać wypełniając prosty formularz dostępny pod adresem:
http://www.lexy.com.pl/blog/darmowy-poradnik-o-link-buildingu
Może to Ci się spodoba
5 głównych elementów skutecznej strategii SEO
Skuteczna strategia marketingowa SEO musi być wielowymiarowa. To w zasadzie zespół działań komplementarnych wobec siebie. Jeśli do każdego podejdziemy z należytą starannością, to możemy być spokojni o wysoką pozycję strony
YouTube SEO – jak skutecznie przebić się w tłumie
W każdej minucie w serwisie YouTube publikowanych jest ponad 300 godzin materiałów video. Konkurencja jest ogromna. Wysokiej jakości ciekawy film to za mało, aby został on dostrzeżony przez szerszą publiczność.
Czym jest marketing internetowy?
Od dawna Internet to podstawowe źródło informacji dla wielu osób, okno na świat, pomoc w codziennym funkcjonowaniu (opłacanie rachunków, zakupy online) oraz ogromna oszczędność czasu i pieniędzy. Okazuje się, że
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!