MGID rozszerza swój zasięg w Polsce, podpisując umowę z CMC Media
MGID, globalna platforma reklamowa dla reklam natywnych, reklamy wideo oraz reklam displayowych, ogłosiła nawiązanie współpracy z CMC Media, w związku z rozszerzeniem własnej sieci wydawców w Polsce.
MGID, globalna platforma reklamowa, ogłasza współpracę z CMC Media — największą w Polsce grupą wydawców lokalnych. Kooperacja ta daje możliwość połączyć reklamodawców MGID z odbiorcami z ponad 100 serwisów CMC Media, w tym sochaczew.pl, sucha24.pl, lowicz24.eu, 24jgora.pl i wielu innych.
CMC Media to platforma SaaS z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu polskim lokalnym środowiskiem cyfrowym. Platforma działa zgodnie z najnowszymi trendami w technologii mobilnej, z naciskiem na spełnianie standardów Google, koncentrując się na monetyzacji i zwiększaniu przychodów wydawców.
W ramach zawartej umowy, CMC Media włączyli bardzo skuteczne miejsca docelowe MGID do swojego portfolio, zapełniając reklamodawcom MGID dostęp do lokalnych użytkowników przez 100% „brand-safe”, trafne oraz przyciągające wzrok jednostki reklamowe. Z kolei wydawcy mają możliwość zwiększyć monetyzację oraz polepszyć doświadczenie użytkowników dzięki systemowi rekomendacji treści MGID.
„MGID stale poszerza swój zasięg na każdym rynku i pogłębia relacje z kluczowymi partnerami w Polsce. Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu współpracy z CMC Media — jedną z największych grup wydawniczych w Polsce” — powiedział Sergey Denisenko, CEO MGID. „Cieszymy się na współpracę z podobnie myślącą firmą i zapewniamy rozwiązańie w zakresie rekomendacji treści, które nagradza odbiorców doświadczeniem wysokiej jakości, a wydawców – różnymi opcjami monetyzacji.”
„Bardzo wysoko oceniamy jakość współpracy w zakresie obsługi reklamy natywnej oferowanej przez MGID. Obsługa naszej sieci od samego początku przebiega bardzo sprawnie, na każdym etapie konsultanci firmy wspierali proces testowania i wdrożenia. Usługę MGID wyróżnia duza dbałość o aspekty techniczne, od początku naszej współpracy wbudowany kod żadnego razu nie zakłócił działania witryny i zawsze był zgodny z obowiązującymi lokalnymi standardami, jednocześnie spełniając restrykcyjne wymagania Google — Core Web Vitals” — powiedział Marcin Ryński, CEO CMC Media.
O MGID
MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i świadomość marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.
Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com
Może to Ci się spodoba
Jak odnieść sukces w Video Marketingu – kilka praktycznych wskazówek
Rok 2015 stoi pod znakiem Video Marketingu. Jeden z ekspertów od marketingu online ujął to doskonale: „Przyciska odtwarzania jest obecnie jednym z najbardziej przekonujących wezwań do działania w sieci”. O
adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej
Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje
Depozycjonowanie – sposób na oszczerstwa w sieci
Każda negatywna opinia w Internecie, uzasadniona lub nieuzasadniona, to skaza na wizerunku firmy. Walka w sądach z oszczercami najczęściej trwa latami, w tym czasie firma może nawet zbankrutować. Jedynym ratunkiem
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!