Czy Polki wiedzą, że są doskonałe? Dołącz do pozytywnej akcji na rzecz kobiet PERFECT.ME i podziel się swoją historią
W sieci pojawił się właśnie film „Jesteś doskonała. Historia Doroty”, który ma skłonić odbiorców do zastanowienia się co tak naprawdę myślą o sobie kobiety i jak są odbierane przez swoje najbliższe otoczenie. To pierwszy z serii kilku filmów ukazujący Polki w różnych rolach społecznych w ramach akcji „PERFECT.ME Jesteś doskonała” zainspirowanej przez historie każdej z nas: https://www.youtube.com/watch?v=3mUwKhhD4_c.
Czy Polki czują się doskonałe? Dzielą swój czas by odnaleźć się jednocześnie w rolach matki, córki, żony, koleżanki, przyjaciółki, profesjonalistki w swoim zawodzie i wielu innych. Presja otoczenia, mediów, środowiska w którym żyją jest ogromna. Jeszcze większą kobiety wywierają same na sobie. Są ambitne, chcą być idealne w oczach swoich i innych ludzi. A to po prostu nie jest możliwe. Według badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia 2015 na grupie 710 kobiet, wśród wartości uznawanych przez nie za najważniejsze, „Bycie Zdrową” wybiera 52%, „Udaną relację z małżonkiem/partnerem” wybiera 26%, „Spędzanie czasu z rodziną” jest ważną wartością dla 17% respondentek. Dla Polek synonimem dobrego życia jest przede wszystkim Zdrowie (39%), drugie miejsce zajmuje Dobrobyt finansowy (29%), a Szczęcie wymienia 25%. Ale czy są szczęśliwe same ze sobą?
Ideą akcji jest spojrzenie na siebie oczami naszego otoczenia i zobaczenie, że nie zawsze musimy być idealne w swoich rolach, by być doceniane. Jesteś doskonała taka jak jesteś! – to Polki powinny słyszeć zdecydowanie częściej. I to właśnie hasło, przyświeca marce Perfect.ME.
„Do stworzenia akcji zainspirowały nas kobiety, które widzimy na co dzień, wokół nas. Doświadczenia naszych przyjaciółek, matek, koleżanek z pracy i… nas samych. Wymagamy od siebie coraz więcej i coraz rzadziej potrafimy docenić to, co robimy, co osiągamy, gdzie jesteśmy, jakie jesteśmy. Nie do końca jesteśmy zadowolone z siebie, a do tego wydaje się nam, że nasi najbliżsi również mają nam mnóstwo do zarzucenia – i zwykle nie przychodzi nam nawet do głowy, żeby te swoje założenia skonfrontować z rzeczywistością” – mówi Anna Pater, brand manager marki Perfect.Me oraz dodaje – „Historie kobiet, ich codzienne zmagania, małe i większe sukcesy są dla nas inspiracją. Jesteśmy przekonani, ze mogą być inspiracją również dla innych kobiet. Chcemy, żeby nasze przesłanie dotarło do każdej Polki: zasługujesz na to co najlepsze. Na to, żeby być szczęśliwą, żeby się do siebie uśmiechać, zasługujesz na odpoczynek, na pomoc i wreszcie na perfekcyjną pielęgnację włosów. Bo sama już jesteś doskonała. Taka, jaka jesteś.”
Już wkrótce kolejne inspirujące historie. Śledź akcję na www.jestesdoskonala.pl/konkurs od 16 maja i na facebooku: Perfect.ME – perfekcyjne włosy (www.facebook.com/PerfectME.perfekcyjnewlosy). Podziel się swoją historią i pamiętaj: jesteś doskonała!
Może to Ci się spodoba
Dlaczego firma powinna zainwestować w reklamę internetową?
O ogromnych korzyściach płynących z dobrej reklamy nie trzeba przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Każdy bowiem zdaje sobie sprawę, że dzięki niej może osiągnąć naprawdę wiele. Nie tylko uzyskać rozgłos w okolicy,
Jak określić modelowych odbiorców (persony) w strategii Content Marketingowej
Perfekcyjne wyznaczenie grupy docelowej to sine qua non skuteczności każdej strategii marketingowej. W Content Marketingu najbardziej optymalnym sposobem w tym względzie jest precyzyjne naszkicowanie modelowych odbiorców treści (zbudowanie person). Content
Oczy a komputer – jak je chronić?
Komputer będzie nam towarzyszył praktycznie w każdym dniu pracy. Praca przed komputerem to również duże wyzwanie dla naszych oczu. Osoby, które muszą spędzać przy komputerze wiele czasu mogą mieć problem
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!