Co powinieneś wiedzieć zanim wybierzesz firmę hostingową?
To czy biznes w internecie odniesie sukces, zależy między innymi od wyboru właściwej usługi hostingowej. Niezależnie od tego do jakich celów będzie służył serwer – czy do przechowywania dokumentów, do umieszczenia na nim firmowej strony www, bloga bądź sklepu internetowego — do tego zakupu należy podejść globalnie.
To dlatego przed podjęciem decyzji o wyborze usługodawcy, warto dogłębnie przeanalizować oferowane funkcjonalności serwera, sprawdzić parametry bezpieczeństwa i deklarowany poziom dostępności usługi. Nie bez znaczenia są takie kwestie jak obsługa klienta czy ogólny wizerunek marki. Bez wątpienia należy stawiać na sprawdzonych i wiarygodnych dostawców hostingu.
Centrum Danych w którym utrzymywane są serwery powinno posiadać wszelkie standardowe zabezpieczenia typu:
- nowoczesne systemy alarmowe, stały monitoring przez agencję ochrony,
- systemy przeciwpożarowe wraz z automatycznym gazowym system gaszenia,
- systemy zasilania awaryjnego (upsy, agregaty) zapewniające nieprzerwaną pracę w przypadku awarii zasilania,
- precyzyjny system chłodzenia,
- zgodność z wytycznymi GIODO,
- łącza niezależnych operatorów.
Całodobowa obecność doświadczonego administratora w Centrum oraz posiadanie w zapasie każdego z elementów sieci dają klientom pewność błyskawicznego usunięcia ewentualnych, nawet bardzo poważnych awarii sprzętowych.
Zapoznaj się z ofertą kilku firm oferujących hosting. Większość z nich z pewnością oferuje możliwość bezpłatnego, dwutygodniowego testowania swoich usług.
Warto poświęcić temu zagadnieniu odpowiednio dużo czasu, by dobrać usługę o bardzo dobrej jakości w korzystnej cenie – dobrze działająca strona, szybki serwis w korzystnej cenie to podstawowe kryteria, którymi powinno się kierować. Ale czy można znaleźć dobry i tani hosting stron? Z całą pewnością – biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na rynku tych usług firmy oferujące usługi hostingowe poza wysoką jakością usług muszą także wyróżnić się na tle konkurencji atrakcyjną, dla klienta, ceną.
Może to Ci się spodoba
Czy warto inwestować w reklamę internetową?
Nie od dziś wiadomo, że reklama jest w stanie zdziałać cuda. A jeśli dodatkowo jest kreatywna, nieszablonowa i oryginalna, wówczas z pewnością przyniesie wiele korzyści. Właśnie o spektakularne reakcje chodzi
Content Marketing a dziennikarstwo
Marketing treści to obecnie dominujący trend w komunikacji marek z klientami. Czasem utożsamiany jest z działalnością dziennikarską. Jednak to dwie odmienne dziedziny, które mają diametralnie inne cele. Content Marketing Obecnie
Reklama Video na Facebooku – o czym pamiętać i na co uważać
Pomimo zmieniających się nieustannie upodobań internautów oraz ogromnej konkurencji, Facebook wciąż pozostaje liderem w obszarze serwisów społecznościowych. Może poszczycić się najliczniejszą grupą użytkowników i największym zasięgiem. To także najczęściej wykorzystywany
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!