Pyszne.pl na pokazie Maćka Sieradzky’ego
Warszawa miała właśnie okazję obejrzeć pokaz wiosenno-letniej kolekcji my trip. linii dzky. BY MACIEK SIERADZKY. Moda zainspirowana podróżą do RPA i udziałem projektanta w programie Agent – Gwiazdy ujrzała światło dzienne 19 kwietnia w Pałacu Małachowskiego w Warszawie. Partnerem pokazu było Pyszne.pl, największy w Polsce serwis do zamawiania jedzenia online.
„Moda Maćka Sieradzky’ego, podobnie jak serwis Pyszne.pl, przeznaczona jest dla osób przebojowych, aktywnych, prowadzących miejski styl życia. Serwis utożsamia się z ideą, że to, czego używamy na co dzień, powinno być z jednej strony wygodne i nowoczesne, z drugiej zaś – smaczne i estetyczne.“ – komentuje Marta Czarnecka, dyrektor marketingu Pyszne.pl.
Nieposkromioną fantazję Maćka Sieradzky’ego doceniają również wielkie gwiazdy między innymi topmodelka Anja Rubik i projektant Anthony Vaccarello. Udział Maćka we flagowym programie TVN Agent – Gwiazdy oznaczał wyruszenie w podróż, która miała zmienić bardzo wiele. Projektant pewnie wkroczył w świat mediów i wielkich nazwisk. Natomiast przemiany wewnętrzne i sam pobyt na zdjęciach w RPA odcisnęły wyraźne piętno w twórczości Maćka, którego efekt możemy zaobserwować w najnowszej kolekcji wiosenno-letniej.
Motywami przewodnimi kolekcji my trip. są: drewno, piasek, bagaż, safari, lornetka, bilet. Dominują w niej kolory ziemi: brązy, khaki i zielnie przełamane połyskującymi metalicznymi wykończeniami z eko-skóry. „Kolekcja reprezentuje moją wizję mody na co dzień dla pewnych siebie kobiet i mężczyzn, ceniących wygodę i okazyjny uniwersalizm.“ – tłumaczy Maciek Sieradzky.
Pokaz podziwiały gwiazdy i kluczowe postaci show biznesu, m.in.: Łukasz Jakóbiak, Agnieszka Jastrzębska, Ewa Wojciechowska, Joanna Jabłczyńska, Magdalena Schejbal, Piotr Głowacki, Lara Gessler, Monika Mrozowska, Macadamian Girl, Rafał Maślak z narzeczoną Kamilą Nicpoń oraz projektanci mody Tomasz Ossoliński i Tomasz Olejniczak. Maciek Sieradzky zaprosił swoich Gości do skorzystania z oferty zamówień jedzenia online od Pyszne.pl.
Może to Ci się spodoba
Polskie e-sklepy przyciągają zagranicznych klientów
Wg informacji z PayPal w ubiegłym roku polska branża e-commerce zanotowała 45% wzrost sprzedaży zagranicznej. To przyrost czterokrotnie wyższy, niż ten generowany przez klientów krajowych. Jednocześnie 80% sprzedaży na rynki
Negocjacyjna bitwa o domeny
Polska platforma kupuje rozszerzenie .com za 50 tysięcy euro. Eksperci z branży często nazywają domeny wirtualnymi nieruchomościami i trzeba przyznać, że nie raz sprawdziły się jako dobra inwestycja[1]. Rekordowe transakcje
Czym jest marketing internetowy?
Od dawna Internet to podstawowe źródło informacji dla wielu osób, okno na świat, pomoc w codziennym funkcjonowaniu (opłacanie rachunków, zakupy online) oraz ogromna oszczędność czasu i pieniędzy. Okazuje się, że
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!