Rezerwacja online do salonów piękności – wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów
Internet znacznie ułatwia nam życie – możliwe jest za jego pomocą załatwianie spraw urzędowych, umawianie się na wizytę do lekarza czy zamówienie jedzenia z dowozem do domu. Podłączonych do sieci jest coraz więcej osób. Szczególnie młodzi ludzie tzw. pokolenie Millenialsów nie wyobraża sobie bez niej życia. Nie znaczy to jednak, że starsze osoby nie korzystają z dobrodziejstw internetu i rezerwowania usług online. Serwis lavito powstał właśnie naprzeciw potrzebom takich klientów, którzy chcą umówić się szybko i bezproblemowo na wizytę do fryzjera i kosmetyczki.
Korzystanie z takiej opcji to zalety dla klienta i salonu
Przede wszystkim takiej rezerwacji możemy dokonać o jakiej porze chcemy. Nieważne czy jest to środek nocy, czy poranek. Co więcej, powszechność internetu i urządzeń mobilnych sprawia, że możemy skorzystać z niej w dowolnym miejscu – każdy z nas nosi przy sobie smartfon, a wiele osób tablet. Strona lavito dostosowana jest do takich urządzeń i posiada prostą nawigację, więc korzystanie z niej jest wygodne. Salony za to nie tracą tych klientów, którzy nie mogą się dodzwonić. Zamiast szukać innego usługodawcy, zrobią to online. Platforma pozwala również salonom na korzystanie z elektronicznego kalendarza. Znacznie ułatwia on zarządzanie biznesem. Lepiej organizuje czas, a także sprawia, że panuje porządek w terminach. Dzięki przypomnieniom SMS-owym generowanym przez serwis lavito nikt nie zapomni o wizycie, co również jest dużym plusem dla salonów.
Sprawdzone rozwiązanie
Rezerwacje online do salonów fryzjerskich i kosmetycznych zyskały wielu chętnych już w innych krajach. Mowa tutaj o serwisach typu wahanda.com w Wielkiej Brytanii czy salonmeister.de w Niemczech. W Polsce również istnieje zapotrzebowanie na tego typu serwisy, co pokazuje rosnąca ilość rezerwacji. Nic dziwnego – ludzie nie chcą niepotrzebnie tracić czasu, gdy umówienie się na wizytę w salonie piękności może być tak szybkie i proste.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.
Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!
Może to Ci się spodoba
Jak reklamować firmę w mediach społecznościowych?
Popularność portali społecznościowych nieustannie rośnie. Początkowo konta zakładali zwykli ludzie, którzy chcieli się kontaktować ze znajomymi lub poznawać ludzi z całego świata. Z biegiem czasu stały się świetnym miejscem dla
Na czym polega content marketing?
Dotychczas reklama miała przekazywać konkretne treści, ale nie wywoływała praktycznie żadnych spektakularnych reakcji (np. zachwyt, uznanie dla kreatywności, znaczny przypływ zysków, większe zainteresowanie usługami). Była podstawowym narzędziem dla początkujących przedsiębiorców
ETI Base Code – kodeks etyczny dla każdej organizacji!
Bez wątpienia jasno ustalone zasady postępowania w firmie są niezbędne, szczególnie kiedy mówimy o dużych organizacjach, zatrudniających ponad 200 osób. Mówimy tutaj zarówno o regułach „biurokratycznych”, mówiących o tym, jaka
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!