Social media
Twitter – 7 grzechów głównych w komunikacji marketingowej
Coraz częściej Twitter wykorzystywany jest w komunikacji marketingowej. Firmy cenią sobie fakt, że w sposób zwięzły i prosty można szybko przekazać pewną myśl swoim zwolennikom. Jakich błędów unikać, aby zyskać
Reklama Video na Facebooku – o czym pamiętać i na co uważać
Pomimo zmieniających się nieustannie upodobań internautów oraz ogromnej konkurencji, Facebook wciąż pozostaje liderem w obszarze serwisów społecznościowych. Może poszczycić się najliczniejszą grupą użytkowników i największym zasięgiem. To także najczęściej wykorzystywany
Twitter – instrument szybkiego reagowania w komunikacji marketingowej
Ten skromny pod względem estetyki i prosty w obsłudze serwis społecznościowy bardzo chętnie wykorzystywany jest w marketingu i PR. Wymaga wyczucia w działaniu, ale za to pozwala praktycznie na bieżąco
Facebook – dlaczego warto i jak angażować użytkowników we wspólne działania
Aktywność większości firm w serwisach społecznościowych najczęściej ogranicza się do stworzenia profilu i publikowaniu na nim informacji o nowych produktach i promocjach. A to błąd, marki umiejętnie angażując swoich zwolenników