Social media

Social media 0 Comments

Livestreaming – przyszłość marketingu

Livestreaming ma szansę w najbliższym czasie całkowicie odmienić publikację i konsumpcję treści video w Internecie. Jakie możliwości daje transmisja filmów na żywo w komunikacji marketingowej, z jakiej platformy skorzystać –podpowiadamy

Trendy 0 Comments

Twitter – 7 grzechów głównych w komunikacji marketingowej

Coraz częściej Twitter wykorzystywany jest w komunikacji marketingowej. Firmy cenią sobie fakt, że w sposób zwięzły i prosty można szybko przekazać pewną myśl swoim zwolennikom. Jakich błędów unikać, aby zyskać

Trendy 0 Comments

Reklama Video na Facebooku – o czym pamiętać i na co uważać

Pomimo zmieniających się nieustannie upodobań internautów oraz ogromnej konkurencji, Facebook wciąż pozostaje liderem w obszarze serwisów społecznościowych. Może poszczycić się najliczniejszą grupą użytkowników i największym zasięgiem. To także najczęściej wykorzystywany

Social media 0 Comments

Prosty sposób na dodatkową gotówkę? Sprawdźmy to!

Designerska sofa, udany urlop z gwarancją wspaniałej pogody, nowy komputer – prawdopodobnie każdy z nas bez problemu wydałby dodatkową gotówkę. Pozostaje jednak odwieczny problem – skąd ją wziąć? Najczęściej wybieramy

Social media 0 Comments

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować

Social media 0 Comments

F- commerce – kanał sprzedaży przyszłości?

Model sprzedaży wykorzystujący ten najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie stale się rozwija. Jednak tempo nie satysfakcjonuje zarówno założyciela, jak i przedstawicieli branży e-commerce. Czy Facebook stanie się kanałem sprzedaży przyszłości?

Social media 0 Comments

Komunikacja marketingowa w social media – kilka porad dla początkujących

Współcześnie serwisy społecznościowe tak mocno wrosły w krajobraz Internetu, że nie tylko zwykli użytkownicy nie wyobrażają sobie bez nich życia. Właściciele wielu firm przyznają, że bez aktywnej obecności w portalach

Social media 0 Comments

Instagram – skuteczne formaty reklamowe

Wizualna komunikacja marketingowa to jeden z najnowszych trendów. Rozwój technologii, a szczególnie szybkiego Internetu, pozwolił na przeglądanie wysokiej jakości zdjęć i filmów na wszelkiego rodzaju urządzeniach przenośnych, praktycznie w każdym

Twitter 0 Comments

Własny indywidualny styl i właściwy ton wypowiedzi – to klucz do sukcesu w Social Media

Każdy kanał komunikacji marketingowej w Internecie, niezależnie czy jest to Twitter, Facebook, Instagram czy blok korporacyjny ma swój niepisany kodeks zachowań. Firmy jeśli chcą uzyskać akceptację danej społeczności i być

Twitter – instrument szybkiego reagowania w komunikacji marketingowej

Ten skromny pod względem estetyki i prosty w obsłudze serwis społecznościowy bardzo chętnie wykorzystywany jest w marketingu i PR. Wymaga wyczucia w działaniu, ale za to pozwala praktycznie na bieżąco

Social media 0 Comments

Z chaosu rodzi się Kampania. Platforma SocialOn dla firm stawiających na widoczność w sieci

Jeśli prowadzisz małą lub średnią firmę i w dalszym ciągu nie przekonuje Cię pomysł reklamowania się w Internecie, to prawdopodobnie toniesz w pieniądzach i w zasadzie żadnej reklamy i tak

Social media 0 Comments

Snapchat – komunikacja marketingowa z młodzieżą

W przeciwieństwie do innych obszarów życia społecznego, w Internecie młodzi użytkownicy nie przejmują wzorców od rodziców czy osób starszych. Nawet na nich nie spoglądają, kroczą własną drogą. Każde pokolenie ma

Facebook 0 Comments

Facebook – dlaczego warto i jak angażować użytkowników we wspólne działania

Aktywność większości firm w serwisach społecznościowych najczęściej ogranicza się do stworzenia profilu i publikowaniu na nim informacji o nowych produktach i promocjach. A to błąd, marki umiejętnie angażując swoich zwolenników

Social media 0 Comments

Social Media Marketing

Skuteczność komunikacji marketingowej prowadzonej na łamach serwisów społecznościowych zależy do znajomości ich specyfiki. Co do zasady głównej odwołujemy się do tych samych emocji, wykorzystujemy te same mechanizmy wywierania wpływu co