Strategia
ETI Base Code – kodeks etyczny dla każdej organizacji!
Bez wątpienia jasno ustalone zasady postępowania w firmie są niezbędne, szczególnie kiedy mówimy o dużych organizacjach, zatrudniających ponad 200 osób. Mówimy tutaj zarówno o regułach „biurokratycznych”, mówiących o tym, jaka
Analiza danych w branży Retail – jak efektywnie zarządzać siecią sprzedaży?
Branża detaliczna charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem, a co za tym idzie – dużą liczbą źródeł danych o kondycji firmy, klientach czy najbliższym otoczeniu przedsiębiorstwa. Pojawia się pytanie, jak zintegrować rozproszone
Content Marketing – jak wybrać skuteczną strategię?
Obecnie coraz więcej firm swoją komunikacją marketingową (nie tylko w Internecie) opiera na dostarczaniu swoim klientom wartościowych treści. To bardzo skuteczny sposób, o ile wybierzemy optymalną strategię w tym zakresie.
Landing Pages – jak zarzucić sieć na klientów
Marketingowcy mają coraz bardziej utrudnione zadanie w sieci. Muszą „łowić” klientów w różnych miejscach. Jednym ze skuteczniejszych sposobów jest stworzenie specjalnych stron lądowania, na które będą trafiali użytkownicy zwabieni czy
Jak określić modelowych odbiorców (persony) w strategii Content Marketingowej
Perfekcyjne wyznaczenie grupy docelowej to sine qua non skuteczności każdej strategii marketingowej. W Content Marketingu najbardziej optymalnym sposobem w tym względzie jest precyzyjne naszkicowanie modelowych odbiorców treści (zbudowanie person). Content
Jak tworzyć skuteczne artykuły sponsorowane?
Artykuły sponsorowane to obecnie jedna z popularniejszych i skuteczniejszych form promocji w sieci. Sprawdza się zarówno w kreowaniu wizerunku, jak i budowaniu siły i rozpoznawalności marki. To także kluczowy element
Jak zatrzymać odwiedzających na stronie
Sztuką jest nie tylko zachęcić internautów do odwiedzenia naszej strony, ale także ich zatrzymać na dłużej i skłonić do podjęcia pożądanej akcji. Jak to zrobić i co może nam w
Sposoby pozyskiwania informacji zwrotnej od klientów
Każda organizacja do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje informacji zwrotnej odnośnie swoich przedsięwzięć, zarówno od swoich pracowników, jak i klientów. Firmy starają się pozyskiwać ją od dawna różnymi sposobami. Obecnie, dzięki rozwojowi
Wejścia bezpośrednie – najcenniejsze źródło ruchu na stronie internetowej
W jaki sposób klienci trafiają na firmową stronę bez internetowych pośredników, dlaczego wejścia bezpośrednie są tak pożądane i co zrobić, aby stanowiły największe źródło ruchu na stronie www. Wszystkie drogi
5 głównych elementów skutecznej strategii SEO
Skuteczna strategia marketingowa SEO musi być wielowymiarowa. To w zasadzie zespół działań komplementarnych wobec siebie. Jeśli do każdego podejdziemy z należytą starannością, to możemy być spokojni o wysoką pozycję strony
Jak zostać mistrzem sprzedaży?
Wydawać by się mogło, że artykuł ten kierowany jest jedynie do handlowców i osób prowadzących własną działalność gospodarczą. To nie prawda ! Szkocki pisarz, Robert Louis Stevenson, stwierdził kiedyś, że
MLM – drogą do sukcesu finansowego?
MLM, czyli z angielskiego Multi Level Marketing lub inaczej network marketing, a po polsku marketing sieciowy, to interesująca forma na założenie własnego biznesu. Co prawda, wielu kojarzy się z handlem
Inbound Marketing – strategia marketingowa przyszłości
Strategia Inbound Marketing ma szansę w nieodległej przyszłości diametralnie odmienić komunikację marketingową firm. Zmiana zachodzi na naszych oczach, choć na razie zauważalna jest głównie przez specjalistów. Na czym polega ten
Jak reklamować firmę w mediach społecznościowych?
Popularność portali społecznościowych nieustannie rośnie. Początkowo konta zakładali zwykli ludzie, którzy chcieli się kontaktować ze znajomymi lub poznawać ludzi z całego świata. Z biegiem czasu stały się świetnym miejscem dla