Trendy
Rok 2014 w rękach Apple’a i Samsunga
Co się działo na rynku producentów i urządzeń mobilnych na przestrzeni ostatnich kilku lat? Czy w tym roku czekają nas większe przetasowania? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza analiza danych zebranych
Poniedziałki i wtorki najlepsze na reklamę
Internauci najchętniej klikają w reklamy emitowane w weekendy, ale to kliknięcia w bannery wyświetlane w dni robocze najczęściej kończą się zakupem – wynika z analizy kampanii realizowanych przez RTB House
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok
Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą
Dlaczego firma powinna zainwestować w reklamę internetową?
O ogromnych korzyściach płynących z dobrej reklamy nie trzeba przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Każdy bowiem zdaje sobie sprawę, że dzięki niej może osiągnąć naprawdę wiele. Nie tylko uzyskać rozgłos w okolicy,
Czy warto inwestować w reklamę internetową?
Nie od dziś wiadomo, że reklama jest w stanie zdziałać cuda. A jeśli dodatkowo jest kreatywna, nieszablonowa i oryginalna, wówczas z pewnością przyniesie wiele korzyści. Właśnie o spektakularne reakcje chodzi
Dlaczego artykuły sponsorowane są tak popularne?
Wybór dobrej i efektywnej reklamy to dla przedsiębiorcy bardzo trudne zadanie. Musi zdecydować, jak chce promować swoją działalność oraz jakich metod użyje, aby osiągnąć zamierzony efekt. Obecnie do dyspozycji jest
Wszystko o content marketingu
W dzisiejszych czasach reklama to podstawa funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa oraz okazja do pozyskania potrzebnych przychodów. Kiedyś mawiano, że firma musi obronić się proponowanymi usługami lub produktami. Niepotrzebny jest rozgłos, bo
Na czym polega content marketing?
Dotychczas reklama miała przekazywać konkretne treści, ale nie wywoływała praktycznie żadnych spektakularnych reakcji (np. zachwyt, uznanie dla kreatywności, znaczny przypływ zysków, większe zainteresowanie usługami). Była podstawowym narzędziem dla początkujących przedsiębiorców
Czym jest marketing internetowy?
Od dawna Internet to podstawowe źródło informacji dla wielu osób, okno na świat, pomoc w codziennym funkcjonowaniu (opłacanie rachunków, zakupy online) oraz ogromna oszczędność czasu i pieniędzy. Okazuje się, że
Depozycjonowanie – sposób na oszczerstwa w sieci
Każda negatywna opinia w Internecie, uzasadniona lub nieuzasadniona, to skaza na wizerunku firmy. Walka w sądach z oszczercami najczęściej trwa latami, w tym czasie firma może nawet zbankrutować. Jedynym ratunkiem
Landing page – skuteczny sposób, nie tylko na zdobycie nowych klientów
Tworzenie landing page to ostatnio bardzo modny sposób pozyskiwania nowych klientów w sieci. Czym jest tzw. strona lądowania, jak działa i jak ją przygotować – podpowiadamy w poniższym artykule. Landing
Zakładasz własną firmę ?
Wiele osób przed założeniem własnej działalności gospodarczej boryka się z pytaniami związanymi z doborem odpowiedniej formy opodatkowania. Bardzo często zdarza się, że porzucamy marzenia o firmie, gdyż boimy się, że nie